این جمعه

دهنگ

                                                          "نباید فریب شیطان بخوریم"

آقای ابراهیمی خطیب جمعه ی امروز،موضوع خود را به حج و اهمیت آن در این ایام پرداخت.

ایشان روزه گرفتن از اول ماه ذی الحجه تا نهم این ماه(یوم العرفه) سنت دانسته،که از خیر و برکت خاصی برخوردار است.

ایشان در خاتمه با وجود شرایط سخت مالی،همچنان قربانی کردن را توصیه نمودند.انسان ها نباید فریب شیطان را بخورند که از قربانی کردن در روز عید امتناع ورزند و شایسته است این عمل خداپسندانه به صورت گروهی انجام گیرد

 



نظرات شما عزیزان:

تقاضا
ساعت17:48---2 آبان 1391
با سلام
من به نوبه ی خود میخواهم از زحمات خطیبهای جمعه تشکر کنم و بگم اجرتون با حق واز عزیزمان عبداللطیف فرجامی یادی بکنم (برای شادی روحش یک صلوات بفرستین). از خطیب ها بخصوص آقای ابراهیمی و محمد نیا تقاضا دارم تا اینکه برخی از خطبه ها رو به طور کامل به مسائل و مشکلات اجتماعی که گریبان جامعه مون رو گرفته و باعث از هم پاشیدن وسرد شدن بنیان خانواده ها و افزایش مشکلات اخلاقی دختران و پسرامون شده بپردازن. دو مشکل اساسی رو که تقاضا دارم حتمأ بدان بپردازید به شرح زیر است.
1. احترامات و وظایف زن وشوهربا توجه به قرآن و زندگی پیامبر رحمت نسبت به همدیگر که با بی توجهی و رعایت نکردن حقوق همدیگر باعث ایجاد فضای سرد در خانواده و از هم پیاشیده شدن و یا زمینه گناه بین زوجین میشود.
2.وظایف پدر و مادر در تربیت و دوستی و هدایت فرزندان، بخصوص اکنون که وسایلهایی مثل موبایل و فرهنگ دوست دختر و پسری و ماهواره در اختیار بچه هاست و با کنترل نکردن آنان و دوستانی ناباب در اطرافشان و مشکلات و گناهانی جبران ناپذیری که ممکن است شکل بگیرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |